SMS küldés. Mobilkommunikáció. Laptop

Tömeges SMS kampány

tömeges sms - mobil kommunikáció
SMS-értesítést új könyv megjelenéséről: Ivóvíz fertőtlenítés
A mobiltelefonos marketingkampányok fontos eszközei a digitális könyvkereskedelem fellendítésének. Az előfizetői jegyzékkel rendelkező könyvkiadók tömeges SMS-küldés révén értesíthetik vásárlóikat egy-egy új könyv megjelenéséről. De a könyves szakmában az SMS-kampány indítása előtt ajánlatos megfelelő marketingstratégiát kidolgozni arra nézve, hogy milyen üzenettel és milyen célközönséget kívánunk megszólítani, hiba lenne a Csurka-drámák kedvelőit Petri-kötetekkel traktálni, vagy a Csóóri-versek elszánt híveinek posztmodern Esterházy-könyveket ajánlgatni "Ivóvíz fertőtlenítés" cím alatt. A rövid SMS-szöveg megfogalmazása persze nem írói feladat, de azért legyen figyelemfelkeltő, tömör és inspirálja a címzettet interakcióra, magyarán vásárlásra. A célcsoport kiválasztása megfelelően rendezett és karbantartott címlista szűrésével végezhető el, az eredménylistából digitális adatbázis készül a gateway-programok számára, amely alapján az SMS-üzenetek küldése történik. Fontos az olvasói reagálások, visszajelzések lehetőségének biztosítása, irodalmi akciók esetén az időhatárok megadása, motiváló erővel hathat valamilyen ajándék kiadvány vagy dedikált példány kilátásba helyezése. A technikai lebonyolításhoz válasszunk megbízható laptop- és mobilmarketing-szolgáltató céget és vegyük figyelembe az árak piacképességét is. Könyvet venni jó, könyvet eladni még jobb.

Mobilkommunikáció - szolgáltatás


A mobilkommunikáció fejlődéséről némileg közhelyszerűen szólva megjegyezhetjük, hogy az emberi  kommunikáció létfontosságú tényező, hisz lehetővé teszi, hogy kapcsolatot teremthessünk egymással akár közvetlenül, akár nagyobb távolságról - szerte a világon. Úgy tartják, hogy már a legősibb időktől fogva az emberek valamilyen kommunikációs módszerhez folyamodtak, hogy kapcsolatba léphessenek a szűk életterükön kívül eső világgal. Az ősember közlési módja jelrendszerként működött, érzéseiket hangokkal fejezték ki és fokozatosan jutottak el a beszéd gyakorlatához. A kommunikáció fejlődésével különböző nyelvek alakultak ki, mint formális kommunikációs módszerek és az emberek megértették az őket körülvevő világgal való kommunikálás jelentőségét. Kezdetét vette a kommunikáció fejlődése és különböző technikák születtek meg, ezek egyike a tömeges sms-küldés.

A papíralapú médiától kezdve az elektronikus médiáig, mint amilyen a telefon, televízió, rádió, a kommunikáció gyors ütemben fejlődött az elmúlt században. Tekintettel arra, hogy ezek vezetékes médiának számítottak, használatuk bizonyos hatótávolságon belülre korlátozódott, így az emberek hamarosan rájöttek arra, hogy ez nagy korlátozást jelent a kommunikációra nézve. Ettől kezdve rengeteg kísérletet hajtottak végre, hogy a drótnélküli kommunikációt megvalósíthassák. Ennek eredményeként igazán nem meglepő, hogy a mobil kommunikációt hatékonynak és igen célravezetőnek találták, akárcsak az SMS-kampányok indítását a könyves szakmában, külön figyelemmel az elektronikus könyvek piacára a Budapest Terasz - Tiszta ivóvíz kampány keretében.  

A vezeték nélküli kommunikáció a technológia egyik legnagyobb hozzájárulása az emberiség fejlődéséhez. A drótnélküli kommunikáció olyan információátvitelt jelent bizonyos távolságokon keresztül, mely nem igényel kábeleket vagy bármely más elektromos vezetéket. Az adatátviteli távolság néhány métertől (televízió távirányítója) kezdve több ezer kilométerig (rádiókommunikáció) terjedhet.

A drótnélküli kommunikációban használt készülékek közé sorolhatjuk a vezeték nélküli telefonokat, mobiltelefonokat, GPS-egységeket, vezeték nélküli számítógép-alkatrészeket (lásd: wifi-hálózat), és a műholdas televíziókat. A könyvkiadók pedig laptopra optimalizált új e-könyvekről értesíthetik vásárlóikat, stratégiai marketing tartalmat küldve az új könyv megjelenéséről. Használt notebookok - Mobilkommunikáció: wifi laptop-kampány az ivóvíz fertőtlenítés érdekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése